Bebek Odası Çıkartması (DIY)

nursery_wall_decalBebek odası dediğime bakmayın aslında yatak odasının bir köşesi burası…
Sancak daha doğmadan yapmayı aklıma koyduğum şeylerden biri beşiğinin durduğu duvara dekoratif çıkartmalar yapıştırmaktı.  Sancak 3 aylık olmaya yaklaşırken yapmaya ancak vakit bulabildim. Henüz kurumadan da fotoğrafını çektim. Artık etrafını dikkatli dikkatli inceleyen ve her fırsatta agulayıp gülen beyimizin dikkatini çeker mi bilmiyorum ama çok dekoratif durduğu kesin. Baybars’a ağaç çıkartması yapmak için kullandığım yöntemin aynısını uyguladım.

cikartma_yap

Gerekli Malzemeler

  • Dilediğiniz renkte desende kumaş (Yeni kumaş almaya gitmek için fırsatım olmadığı için eski diktiğim kıyafetlerden artan kumaşları kullandım. Aslında siyah ve beyaz desenli kumaşlar daha hoş durabilir ve bebeğin daha çok dikkatini çekebilir.)
  • Kumaşları kesmek için; iki farklı çapta yuvarlak şekilde kesilmiş kağıt veya obje. (Ben patron kalıbı için çay bardağı ve altlığı kullandım.)
  • Patron çizerken kullanmak için; uçabilen kumaş kalemi
  • Yuvarlakları duvara yapıştırmak için; bir bardak su ve iki yemek kaşığı nişasta
  1. Seçtiğiniz kumaşları kalıp yardımıyla kumaşın atmamasına dikkat ederek kesin.
  2. Su ve nişastayı bir taşım kaynatın ve böylece doğal bir yapıştırıcı elde edin.
  3. Yapıştırıcı soğuduktan sonra kestiğiniz yuvarlakların arkasına elinizle veya bir fırça yardımıyla yapıştırıcıdan sürün.
  4. Yuvarlakları dilediğiniz şekilde duvara yapıştırın.

Hepsi bu kadar. Baybars’ın da odasına yuvarlaklar istediğini de belirtmeden geçmeyeyim.

Bebek Odası Çıkartması (DIY)” üzerine 3 yorum

Yorum Yazın