DIY Çocuk Pijaması (Kendin Yap)

Baybars’ın babasının eski bir penyesini de, yeni bir pijama altı olarak değerlendirdim. Pijamayı yine aynen bu blogta anlatıldığı gibi diktim.
Baybars’a tam gelen bir pijamasını kalıp olarak kullandım. Dikili kenarı pijamanın yan dikişi olarak kaldı. Ağın alt tarafına gelen diğer yan dikişi de makinede diktim.
Bu şekilde penyenin iki kenarından iki bacak parçası kestikten sonra iç içe yerleştirdim.

Pijamanın ağını iğnelediğim yerden gökkuşağı şeklinde diktim.
Son olarak bu blogta anlatıldığı gibi belini kıvırıp lastik geçirdim. Önünü arkasından ayırtedebilmek için de ön tarafına ütüyle ayılı bir arma yapıştırdım.

Hepsi bu kadar.

DIY Çocuk Pijaması (Kendin Yap)” üzerine 3 yorum

  1. Geri bildirim: Çocuk pijaması (kendin yap) - Anlatımlı Modeller

Yorum Yazın